Friday, August 31, 2007

HAFTANIN SONU (Pinhani)



cuma günleri valiz hazırlamak gibi

cuma günleri seninle ilkbahar gibi
ellerini alıp dokunmamak gibi
gözlerini görüp de bakmamak gibi
hiçbir cumartesi günüm bi türlü yetmedi

asla cumartesi gece sabahla bitmedi
ben seninim, gece benim sabah benim
sen beni hiç düsünme, ben hep böyleyim
haftanın sonu bi nakarat gibi

haftanın sonu, hep aynı sözleri
pazar günleri pazartesi alır beni

pazar günleri elimdeki balık gibi
gözlerini görürken aglamak gibi
kiymetini giderken anlamak gibi
haftanın sonu bi nakarat gibi

haftanın sonu, hep aynı sözleri
haftanın sonu bi nakarat gibi
haftanın sonu , hep ayni günleri

Uzun zamandır "hah işte bu şarkı benim şarkım" dediğim bir şarkı çıkmamıştı karşıma

6 comments:

daphnevega said...

Bunlar Ankara'ya gelirse mutlaka gidelim kaçırmayalım olur mu? :)

Bi de Goran Bregoviç 29 eylül'de ODTÜ'ye geliyomuş, ona da gidelimmm :)

etipuf said...

bende çok seviyorum bu grubu ya...çok iyiler gerçekten...
haftasonu artık dinlemekten sıkıldığım bi şarkı kıvamına geldi...günde bin kere dinleyince....
"hele bi gel" de tavsiye olunur...çok güzel...

dodo said...

Ayşe, olur valla gidelim hepsine

Butejoy, "hele bir gel" favorim zaten.... Sayesinde tanıdım diğer şarkılarını da

melontheroad said...

aaa ben ne zaman bu şarkıyı dinlesem aklıma eski günlerim siz geliyodunuz zaten..

dodo said...

hala geliyor mu yahu eski günlerin aklına, gerçekten bu kadar zor mu oluyor unutmak :) :)

Horatio said...

fazla bayık yau..