Wednesday, September 05, 2007

Sonunda büyük gün geldi, bu akşam balıkesire doğru yola çıkıyorum. Nedenini açıklayınca hemen gülüp bu herif kesin deli diyeceğinizi biliyorum ama, 6-9 Eylül tarihlerinde Balıkesirde düzenlenecek olan Sualtı Hokeyi Türkiye Şampiyonasında biz de yerimizi alıyoruz ODTU olarak. İçinizden "Yahu dodo yeme bizi, okeye 4. aramak için sualtına inmeye ne gerek var" diye düşünme olasılığınız olduğunu bildiğim için aşağıda bu sporun neye benzediğini görmeniz amacıyla bu sene Bari'de yapılan dünya şampiyonasında Türkiye ile Slovenya arasında yapılan maçın 2. yarısını koydum. Milli takım kampının 1 aydan uzun sürdüğü göz önünde bulundurulursa sanırım iş hayatında deliler gibi çalışmata olan benim neden Bari'ye gidemediğimi anlatmaya çalışmam yersiz olur.

Ama Balıkesiri kaçıramazdım. Geçen cuma izin almak için aradım bizim patronu, "efendim kem küm, haftaya kem küm, bi sualtı hokeyi turnuvası var da, kem kümmmmm, işte efendim mümkünse 2008 iznime mahsuben bir 2 gün izin istiycektim". Tepki beklediğimden olumlu oldu. "Suyun üstünü bitirdiniz de altına mı geldi şimdi sıra. Uygundur, bence sorun yok". Derin bir ohhh çeken ben hemen giriştim ulaşım imkanlarını sorgulamaya. Bu süreç ayrı bir post konusu olur o yüzden fazla ayrıntıya girmiyorum.

Bekle bizi Balıkesir

13 comments:

Herbert said...

yürü be iftihar ediyoruz..

birşey sorucam, bu sualtı hokeyinde, efendime söyliyim, olmadık yerlere müdahale felan mübahmış doğru mu :))

Wuthering said...

Zamaninda benim bir arkadasim da sualti rugbysi yapiyordu.. dalga gectigini dusunmustum ama yanilmisim.. :))

Wuthering said...

bu arada, BASARILAR! :) umarim iyi sonuclanir.. :)

Esterhazy said...

yeminle delisiniz siz :) valla bak. bu nasi zor bi spor dalidir yahu...surda kolumu surdan suraya atmaya useniyorum, sizin yaptiginiza bak. isin sakasi tabi, basarilar dilerim simdiden, kolay gelsin.

etipuf said...

spordan hiç anlamam zaten hokeyden hele hiç hiç:)))
bunnar ne yapmaya çalışıo denizin altında diye baya bi baktım::))
ama böle enteresan bi sporla ilgilenmen takdire şayan..tebrık ederım..umarım güzel vakıt geçirirsin

Dilcun D. said...

Hiç sualtı hokeyi karşılaşması izlememiştim :) Acayip zevkli bir spora benziyor! Ama birşey söyleyeceğim: o paletler "şrrak" diye surata falan çarpmıyor mu yahu, ben acayip stres oldum izlerken :)

dodo said...

herbert, hocam senin bu sporu öğrendiğin adam bu işi en pis yapan adamlardan biri o yüzden onunla oynerken oluyor maalesef bu tarz hareketler :)

wuthering, yok yok gerçekten var böyle garip sporlar, benim de tanışmam serbest dalış sayesinde oldu. Ama sualtı rugbysi daha zor ve daha derinde oynanıyor.

esterhazy, bazen biz bile soruyoruz kendi kendimize akıllı adam işi değil bu diye, ama nefes tutmaktan beyin hücreleri öldüğü için muhakeme yeteneği zayıflıyor galiba

butejoy, hayet kurtarıyor gerçekten böyle bi şeyle uğraşmak. iş hayatında biriktirdiğim stresi anca böyle atıyorum

DoDo, zaten paletler çarpsa iyi yine, oyun oynanan "puck" 1,5 kg civarında, maalesef puck çarpması sonucunda burnu veya dişleri kırılan arkadaşlarımız oldu. Ama çok nadiren oluyor tabi böyle şeyler, gerekli önlemleri alırsan ve biraz dikkatli olursan çok da tehlikeli değil aslında (inandırıcı olamadım di mi :) )

Horatio said...

bi de buraya yazayım. şampiyonluğunuzu kutlarım!!!

Wuthering said...

dodo, buradan da kutlamak istedim.. basarilarinizin devamini dilerim :)

Selin said...

hayatımda gördüğüm en komik şeylerden biri bu:)) sessiz kavga etmek gibi:)

dodo said...

horatio, herbert ve wuthering

çok teşekkür ederim.

Selo, evet kavga ettiğimiz doğru ama inan hiç de sessiz olmuyor

$afak said...

Abi gerçekten yaşlı insan tepkisi vermek istemiyorum ama; bu nedir yahu? :)

Ancak bununla atabiliosan stresi iş mi değiştirmeli acaba? (:

dodo said...

kesinlikle öyle abi kesinlikle :)