Tuesday, August 07, 2007

Nice Mutlu Senelere
Yok yok benim değil dodoland'in doğum günü bugün. 8 Ağustos 2006 tarihinde bir tatil dönüşü işe adaptasyon döneminde başladı bu macera. Öyle cok sık yazmadım. Cok da fazla okuyanım yok ama yazma konusunda hep büyük sıkıntılar yaşamış olan benim için çok farklı bir dönüm noktası bu. Yahu bir insan bu kadar mı nefret edebilir lisede kompozisyon yazmaktan. Konuşmak varken neden yazmak. Ama şimdi anlıyorum. Söylenmemiş söz yoktur derler. O nedenle özgün olma çabasında değilim: "gerçekten söz uçuyor ama yazı kalıyor". Benimle beraber olan herkese teşekkür ederim. Bu arada beni bu blog alemiyle tanıştıran ayşe'nin de hakkını teslim etmem lazım.

Not: sayfada yine bazı problemler başladı. Formatı değiştiremiyorum ve yorumları yayınlayamıyorum. Zaten son yazıya da çok yorum gelmemişti :) :) Herkese sevgiler

11 comments:

Herbert said...

ooo kutlu ve de mutlu olsun, biz ailecek hastasıyız vallahi blogun

ama bişey soracaktım, bu ayşe senin neyin oluyo kuzum? hayır onun blogunda bu konuya hiç değinilmemiş de o açıdan soruyorum :)) (iğrenç bi insanım )

Herbert said...

bi de neden helikopter :))

dodo said...

Sayın Herbert

Ayşe benim çocukluktan beri yaklaşık 15-20 senedir tanıdığım kadim bir dostumdur :)

Bu arada helikopterin konuyla ilgisi, ancak benim japonca ile olan ilgim kadardır....

saygılar sunarım

etipuf said...

dodo,
senin az ve öz okuyucun var lütfen:)))
kaliteli bi kitle:)))))))
iyiki başlamışsın...ayrıca yazma konusundaki fikirlerine katılmıorum...çok çarpıcı kelimeler kullanıosun bazen mesela..çok ii yani aynen devam...

Dilcun D. said...

dodoland'in doğum gününü kutlar, keyifli yazıların devamını dilerim :)

dodo said...

butejoy,
Teşekkür ederim. Sen gerçekten gaza getiriyorun beni yazma konusunda :) tebrik ederim....

sayın nick adaşım dodo,
Ben de seni takipteyim....
teşekkür ederim iyi dileklerine

daphnevega said...

Aaaa ben bu pastayı hatırladım!! :)İyki doğmuş bu blog, ara ara mızırdansan da sen de kabul ediceksin bigün güzel yazdığını!:))
Daha nice uzun yıllaraaa!

beyazkedi said...

geç oldu belki ama yine de blogun birinci yılı kutlu olsun demeden geçemedim.

Selin said...

hAPPY biRTHDAY DodoLand!!

dodo said...

Ayşe,
Evet pasta senden sanal alemden gelen bir armağan oldu :)

Beyazkedi,
Çok teşekür ederim.

Selo, seninkine de az kaldı yanılmıyorsam....

$afak said...

Hepi börtdeyy dodolend! :) Çok dodo olmuş takip edemedim kim kim? :)