Wednesday, August 15, 2007

Herkese merhaba

Sonunda aylardır hayalini kurduğum izne çıkabildim. Maalesef cok ani bir sekilde çıkmam gerektiği için haber de veremedim kimseye :) :)

Tatilde internette geçirdiğim zamanı minize etmeye çalışıcam. Malum ekrana bakmadan klavyeye dokunmadan geçirilebilecek koca bir 10 gün duruyor önümde

Umarım bol resim ve bol bol dinlenmiş bir şekilde dönücem.

Tatile çıkamayackların anlayışına sığınıyorum bu tatil ilanı için bu arada :)

Görüşmek üzere
en yakın zamanda.....

4 comments:

Wuthering said...

iyi tatiller.. cok guzel gunler gecirmen dilegiyle..

etipuf said...

YA ÖLE SÖLEMEDEN SESİZ SEDASIZ GİDİLİR Mİ? MERAK EDEN OLUR DİYE DÜŞÜNÜR İNSAN DODO OLMUYO ÇK ÇK ÇK
:)))))))))
İYİ TATİLLER VE DİNLENMELER...

dodo said...

Ya ben bile anlamadım o kadar ani çıktım ki :)

İşleri zar zor yetiştirip resmen attım kendimi dışarı :)

etipuf said...

OH DODONUN TATILI BİTIYOR..DODONUN TATİLI BİTİYOR...OH OH OH...
:):):):):):):)