Thursday, January 04, 2007

Reklam Kolajı



Ben sevmem Okan Bayulgen'i, tarzını kişiliğini kendisinin her türlü özelliğini, yıllardır televizyon kanallarında gösterilen programlarını hiç seyretmedim. Arayıp gereksiz bir sürü geyik yapan hatunları da hiç anlamadım. Ama başarılı olduğunu kabul etmek gerek. Türkiye gibi - adam harcama konusunda ağzının suyu akan medyası olan - bir ülkede daha iyisini yapmak herhalde mümkün olmazdı. 29 aralık akşamı da televizyon ekranına yalnız başıma bakıyor olsaydım, şimdi bile adını hatırlamadığım Okan Bayülgen'in sunduğu TV programını seyretmiyor olacaktım büyük ihtimal.

Beni keyiflendiren bir kaç şeyden biri Hakkı Devrim'in kendisine "abartı ve mubalağa kelimelerini aynı cümle içerisinde kullanmasının aynı anlama gelmelerinden ötürü yanlış olduğunu" söyleyen Okan Bayülgen izleyicisine verdiği mükemmel cevaptı. " Sizin gibi toy gençler günün birinde duyarsa şaşırmasın diye kullanıyorum öğrenmiş oldunuz" tarzındaki bir cevap verdi üstat. Bir diğer şey de yukarıdaki reklam kolajıydı. Ağzım açık deli gibi gülerek seyrettim :) Umarım beğenirsiniz

6 comments:

Horatio said...

He hee, süpermiş. Ben izlememiştim bunu. Sağolasın.

Ray Kinsella said...

ahahaha, gülerken sandelyeden düştüm... benim eline sağlık abi :)

Horatio said...

Dodo bi hafta oldu yeni yazi yok, bekliyoruz...

dodo said...

ray,
çok sevindim beğendiğine :)

horatio,
abicim yoğun çalışıyoruz yazmaya vakit bulamıyorum

Selin said...

Dodooooo,

Programda nolmus pek annamadım ama bu video muhteşemmiş!!!!
Ama koltuktan moltuktan düşmedin yani, emin Ray de düşmemiştir, o abartır her seyi.. ehehehe

Öptümm

dodo said...

Onu bile anlatamadıysam bırakırım ben bu blog işini :))))