Friday, January 26, 2007




Haftasonu Özet:

Gözleri kör etmek pahasına oldukça afili adını hatırlamayamdığım ama rezene nane zencefil nardan oluşan bitki çayı içtim













Kaptan Swing'in askerden dönüşünü sebep sayıp bi güzel yedik içtik. Aşağıda mekanın fotoları var









Burası Karabiber. Balıkçı. Çok küçük ve şirin. Duvarlar sadece Atatürk resimleri ile dolu, müzik kesintisiz Zeki Müren. İki ortak: biri mutfakta diğeri serviste. Sonra da masalarda :) Sipariş yok önünüze gelen direk mideye: Hamsi, tekir, mezgit, istavrit, sarı kanat...
Rakı da olmasına rağmen hesap mutlu edecek derecede hesaplı









Salata harika, yalnız nar ekşisi gitmemiş (O da olmasa mükemmel)

















Şahika'nın doğum günü kutlamaları kapsamında kesilen pastalar....

4 comments:

Anonymous said...

ortum şahane bir gündü... askerliğin kazandırdığı mallığı üzerimden daha atamamıştım ama genede güzeldi... o balıkçıya gene gidelim bu sefer bende rakı içicem...

dodo said...

ortum sen nerden buldun beni :)

Anonymous said...

O tropikal bitkiye benzeyen şeyi gerçekten içtin mi şimdi sen :):):)??? Bari yanına bir kap isteyip de dışarı çıkarsaydın bitki kısmını :)

dodo said...

onu da denedik de garsonlar hiç hoşlanmadı bu önerimizden, biz de ittire kaktıra içtik işte..