Monday, December 04, 2006

Uzun zamandır yazmıyorum. Çok da okurum yok ama okuyan bir kaç kişiyi çok da merakta bırakmamak için bişeyler çizittiriyim dedim. Çok sevdiğim çok da eski olmayan ama çoğu eski arkadaşımdan daha fazla şey paylaştığım bir arkadaşım gönderdi bugün bu şiiri. Herhangi bir anlamı yok sadece beğendiğim için koyuyorum. Unutulmasın diye....
Göker, abi kaçak dövüşüyoruz kusura bakmıycan artık :)

ÇİNCE

ayrıldık ya, ateşini söndürdüm, uçuçböceklerini yaktım
içim cız etmedi mi, etti, allah kahretsin
gözlerime uçaklar düşmedi mi,
düştü, allah kahretsin
gül yapraklarını tuvalet kağıdı yaptım,
yıldızların bodrumda
nuh'un gemisi sırtımda paramparça
cami kedilerinin yalnızlığından geçindim
ve daha bilmem nelerden
seni unutmak istedim bunca kıskançlığımla
ezogelin çorbanı, arapsaçını sigara külünü unutmak istedim
unuttum mu, unutamadım,
allah kahretsin ayrılık taş duvar ayrılık çin seddi aramızda
çin seddi ne kadar uzun,
allah kahretsin

Akgün Akova

6 comments:

daphnevega said...

kim var be Çinde? :)Bu ne böyle? Sil, bn anlamam şiir falan, banane :)

dodo said...

Ben çinli severim ayşecim söylemedim mi hiç :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Biz okuyoruz abi,yaz sen..

TGM

Selin said...

Yahu Dodo, şiir okumaya tahammül edemiorm aslında; sonuca ulaşana kadar bana afakanlar basıo ama sen yazınca Dodo yazdıysa vardır bir bildiği die okudum:)
Ben de öylesine comment yazdım:) Yoksa şiir yazma demek istemiorm:)
Öptümm

Selin said...

Yahu Dodo, şiir okumaya tahammül edemiorm aslında; sonuca ulaşana kadar bana afakanlar basıo ama sen yazınca Dodo yazdıysa vardır bir bildiği die okudum:)
Ben de öylesine comment yazdım:) Yoksa şiir yazma demek istemiorm:)
Öptümm