Tuesday, August 15, 2006



AYINTAP
Yaklaşık 2 aylık Gaziantep macerası geçtiğimiz cuma günü maalesef sona erdi. Türkiyede şehrin göbeğinde bu kadar büyük bir parkı olan bir başka şehir olduğunu düşünmüyorum. Yukarda Gaziantep'in tam merkezinde uzanan büyük parktan sadece ufak bir kesit görebiliyorsunuz. Gaziantep kendine has kültürünü yaşatabilmiş, son derece gelişmiş medeni bir şehir. Yolunuz düşerse mutlaka yapmanız gerekenler:
İmam Çağdaş'ta (Suburcu)
Ali Nazik
Fıstıklı kare baklava yemek
Çulcuoğlu'nda (Pazaryeri)
Altı ezmeli antep kebap
Künefe yemek
Çavuşoğlu'nda (Suburcu)
İçli Köfte yemek
Zeki İnal'da
Fıstık ezmesi yemek
Kartal Tepesi'nde (Adana yolu) inanılmaz şehir manzarasına eşlik eden güneş ile beraber akşam yemeği yemek
Dorian'da eller havaya yapmak
Mado'da tüm tatlılar güzel...
Bakırcılar Çarşısı'nı gezmek (Pazaryeri)
Gaziantep Müzesi'ni daha sonra anlatmayı düşünüyorum :)
Heycan böyle yaratılıyor galiba
Ben bunların hepsini yaptım, maalesef çok yapmak istediğim halde yapamadıklarım da var. Mesela Türkiye'nin en büyük hayvanat bahçesini göremedim :)


No comments: